kontakt e-mail: Seraia.Temail odstraněn
Plynulá angličtina a francouština podmínkou, znalost MS OFFICE, analytické a komunikační dovednosti, pochopení finančních a obchodních procesů, práce v mezinárodní společnosti výhodou, orientace na výsledek, silné organizační shopnosti, schopnost standardizovat procesy a koučovat ostatní týmy v procesech finanční kontroly. Technické dovednosti: MS OFFICE, Outlook, SAP. Power BI výhodou.
Místo výkonu práce: Praha Termín: Prosinec 2024 (primárně ve všední dny) Mzda: 220 Kč/hod Co vás čeká?Aktivní účast na předvánočních akcích značky LEGO®Komunikace s návštěvníky prodejen...
Jako Credit Controller budete denně analyzovat úvěrové riziko za účelem dodržování a výkaznictví, řídit úvěrové riziko a proces uvolňování objednávek, řešit smlouvy o úvěrové podpoře a marže s...
Požadujeme řídící a organizační schopnosti, čistý trestní rejstřík, zdravotní způsobilost. Jedná se o pracovní pozici jejíž náplní je dohlížet na pracující odsouzené osoby na pracovištích ve...
Jako AR specialista budete členem účetního týmu Centra sdílených služeb Accounts Receivable. Funkce Accounts Receivable ("AR") zahrnuje činnosti, které následují po prodeji zákazníkům a končí...
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.Chceš získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Máš za sebou pár ročníků VŠ s ekonomickým nebo podobným zaměřením? Hledáš dlouhodobou...
Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení...