Markéta Jakubcová, tel.:mobil odstraněnPO-PÁ 13-15 hodin. (Jen v případě nutnos, e-mail: HR@mzdove.eu
PRÁCE JE URČENÁ JEN PRO OZZ NEBO OZP UCHAZEČE.
podmínka: znalost českého jazyka alespoň na komunikativní úrovni.
Požadujeme: - administrativní a organizační schopnosti
Pracovní doba 5 dnů v týdnu od 9.00 - 13.00 hodin.
Výše pracovního úvazku dle domluvy v rámci zdravotního omezení.
Pracovní náplň: - administrativní a organizační práce v souvislosti s vedením skladového hospodářství.
Místo výkonu: Praha, Netřebská 277/42, 161 00
Výše mzdy dle kvalifikace, zkušeností a pracovního úvazku, od 6.000,- Kč (půl úvazek).
Nástup: ihned nebo dohodou.
Všechny podrobné informace získáte na pracovním pohovoru.
Zájemci o pracovní pozici zašlete, prosím, svůj životopis a kontakt na Vás paní Markétě Jakubcové,
na e-mail: HR@mzdove.eu.
Telefonický kontakt, prosím, použijte jen v případě nutnosti v PO - PÁ 13-15 hodin. Preferujeme nejprve e-mailovou komunikaci.
Zaměstnanecké výhody: služby firemního wellness centra
Informace:práce na pokladně,doplňování zboží,pomoc zákazníkům,informování zákazníků o nových programech společnosti Rossmann. Směny:směny dle dohody s vedoucí prodejny - ranní, odpolední a...
Pracovní nabídka Úklidová společnost TSC Hospital hledá nové posily od 18 let na úklidovou činnost ve zdravotnictví.Místo pracoviště: Nemocnice - Prostějov.Náplň práce: úklid nemocničních prostor...
Hledám šikovné ženy, které baví pohyb, zdravý životní styl a chtějí na sobě pracovat. Pokud vás láká vést se mnou skupinové lekce TABATY PRO ŽENY a pomáhat lidem dosahovat dlouhodobých a...
Co vás čeká Lanové centrum PROUD Praha hledá nové instruktory. Práce je ideální také pro studenty VŠ či posledních ročníků SŠ. Náplní práce instruktora je především vedení programu pro naše...
Pro zpracování dopravní agendy a skladovou činnost hledáme do našeho týmu kolegu.
Pro našeho klienta, prodejnu obchodního řetězce, hledáme zkušené POKLADNÍ s praxí v supermarketu, či hypermarketu, na dlouhodobou spolupráci! Náplň práce:markování zboží,komunikace se...