email odstraněn
Hledáme administrativní pracovnici do naší kanceláře v Praze 9. Určeno pouze pro OZP (invalidní důchodce). Čtvrtinový úvazek, časové úseky dle dohody (možnost docházet na 2 hodiny denně nebo např. jen některé dny v týdnu).
Povinnostmi především: jednoduchá práce v MS excel (filtrování dat), e-mailová komunikace v rámci firmy, telefonické poskytování informací uchazečům o práci, výdej materiálu ze skladu, poštovní agenda, drobný úklid (mytí nádobí a spotřebičů).
V případě zájmu reagujte zasláním životopisu na jakub.sindelar@bleskservis.cz, vybraní uchazeči budou pozváni na pohovor.
Náplň práce:zajištění správy danízpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášenístanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací...
Hledáme vhodné kandidáty na pozici "TELEFONISTA - marketingový průzkum po telefonu - FOTOVOLTAICKÉ ELEKTRÁRNY" Chcete - pracovat kdy se to hodí Vám? ANO - pracovat jak dlouho budete chtít?ANO -...
Náplň práce:správu daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty,provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu,zpracování potřebných podkladů pro interní statistiky, analýzu a...
prodej masa a masných výrobků na úseku masapraxe v oboru výhodoupožadujeme pracovitost, spolehlivost, zručnostvše Vám ukážeme, rádi Vás zaučímenástup možný ihned nebo dle dohody Výhody:Možnost...
Pracovní doba v rozmezí 5:00 až 19:00, jedná se o sedmihodinové směny, ranní a odpolední, od pondělí do pátku. Požadujeme bezúhonnost, příjemné vystupování, svědomitost. Pouze pro osoby zdravotně...
DALŠÍ POŽADAVKY: požadujeme praxi 5 let v oboru hlavní účetní, schopnost spolupráce s kolegy, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost NABÍZÍME: trvalý pracovní poměr ve stabilní...