email odstraněn
Hledáme administrativní pracovnici do naší kanceláře v Praze 9. Určeno pouze pro OZP (invalidní důchodce). Čtvrtinový úvazek, časové úseky dle dohody (možnost docházet na 2 hodiny denně nebo např. jen některé dny v týdnu).
Povinnostmi především: jednoduchá práce v MS excel (filtrování dat), e-mailová komunikace v rámci firmy, telefonické poskytování informací uchazečům o práci, výdej materiálu ze skladu, poštovní agenda, drobný úklid (mytí nádobí a spotřebičů).
V případě zájmu reagujte zasláním životopisu na jakub.sindelar@bleskservis.cz, vybraní uchazeči budou pozváni na pohovor.
Máte zkušenosti s elektro projekcí a hledáte příležitost, kde je můžete plně využít? Máte chuť uplatnit své zkušenosti v dynamickém a rostoucím odvětví? Do našeho týmu hledáme zkušeného...
Prodej dětského zboží na prodejně v OC Chodov, OC Smíchov, OC Palladium Požadavky: - SŠ vzdělání s maturitou - výpis z trestního rejstříku - komunikativnost - samostatnost - možnost...
HLEDÁME NADŠENCE PRO ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL! 🌱 Fascinuje vás moderní výživa, wellness a zdravý životní styl? Chcete pomáhat druhým dosahovat jejich zdravotních a fitness cílů? Připojte se k našemu...
Požadujeme: odborná a specializovaná způsobilost dle Zákona č. 95/2004 Sb., bezúhonnost Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování, dovolená navíc Kontakt: emailem (email odstraněn) nebo...
Hledáme šikovného a spolehlivého asistenta/ku obchodu, který/á se připojí do našemu týmu velkoobchodu se stříbrnými šperky. Pokud máte dobré komunikační dovednosti, jste pečliví a hledáte...