Služební místo č. 320226 referent v Oddělení vyměřovacím IV Odboru vyměřovacím I Sekce Územní pracoviště Ostrava I Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, v oboru služby:
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu do 9. platové třídy. Týdenní služební doba činí 40 hodin.
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
-zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění
-správu daně z přidané hodnoty, daně z příjmů právnických osob, daně z příjmů fyzických osob, daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů
-spravování osobních daňových účtů u přidělených daňových subjektů
Platové a další podmínky:
-platový tarif v rozmezí od 23 110 Kč do 33 220 Kč,
-osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 322 Kč do 4 983 Kč,
-zvláštní příplatek ve výši 2 150 Kč,
-možnost výkonnostních a cílových odměn,
-možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde:
Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa
(financnisprava.gov.cz)
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 19. února 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
-v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu email odstraněn
-do datové schránky ID 4hun2cu,
-poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo
-osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 320226 - referent v Oddělení vyměřovacím IV Odboru vyměřovacím I – Ostrava I“.
Formulář žádosti je přílohou oznámení zveřejněného na : Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa
(financnisprava.gov.cz)
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se můžete zúčastnit, pokud splňujete:
Základní předpoklady stanovené podle § 25 odst. 1 zákona, tj:
a) jste státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
b) dosáhl jste věku 18 let],
c) jste plně svéprávný,
d) jste bezúhonný,
e) dosáhl jste vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. středního vzdělání s
maturitní zkouškou nebo vyššího odborného vzdělání,
f) máte potřebnou zdravotní způsobilost,
g) máte potřebnou znalost českého jazyka, nejste-li státním občanem České republiky;
Další povinné přílohy
-strukturovaný profesní životopis (nepřiložení životopisu je důvodem pro vyřazení žádosti)
CELÁ ČR - Hledáme sympatické ženy a dívky se zájmem o focení a natáčení, přirozené a usměvavé, pro spolupráci na zahraničních projektech přímo zde v ČR, ale také v případě Vašeho zájmu, a ochoty...
Hledáte přivýdělek k důchodu, mateřské nebo i k Vašemu současnému zaměstnání? Přidej se k nám do PNS (První novinová společnost) a pomoz nám doručit tiskové zásilky našim zákazníkům! Jaká práce...
Hledám šikovné ženy, které baví pohyb, zdravý životní styl a chtějí na sobě pracovat. Pokud vás láká vést se mnou skupinové lekce TABATY PRO ŽENY a pomáhat lidem dosahovat dlouhodobých a...
Co vás čeká Lanové centrum PROUD Praha hledá nové instruktory. Práce je ideální také pro studenty VŠ či posledních ročníků SŠ. Náplní práce instruktora je především vedení programu pro naše...
První kontakt: e-mailem Nástup možný ihned nebo dle dohody. Poradenství, edukace a prevence za účelem udržení nebo obnovení pohybových funkcí. Vedení zdravotnické dokumentace a organizace...
Pro placené vyplňování online dotazníků a anket hledáme respondenty z celé ČR ve věku 15 - 75 let. Vše je velmi jednoduché a časově nenáročné, každý týden Vám do mailové schránky zašleme několik...