Administrativní pracovník/pracovnice do kanceláře insolvenčního správce
Společnost BHJ správci v.o.s. hledá pro tým insolvenčních správců administrativního pracovníka/pracovnici, jehož/jejíž hlavní pracování náplní bude výkon základních administrativních úkonů spojených s insolvenčním řízením a činností insolvenčního správce. Místem výkonu práce jsou kancelářské prostory pobočky společnosti v Praze – Vinohradech. Spolupráce je nabízena formou částečného/polovičního úvazku v rozsahu 20 hodin týdně.
Náplň práce:
Požadavky:
Nabízíme:
Nástup:
Své žádosti spolu s motivačním dopisem a životopisem zasílejte do 10.dubna 2024.
Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení. Zasláním svých osobních materiálů uchazeči berou na vědomí zpracování jejich osobních údajů po dobu výběrového řízení.
Kontaktní osoba:
Jana Seltenreichová, office manager
BHJ správci, v.o.s.
Náplň práce V Řeznictví RABBIT budete prodávat zaručeně čerstvé a kvalitní maso a uzeniny za slušné ceny. A díky Vám se zákazníci budou rádi vracet. Aktivní nabídkou spokojenému zákazníkovi můžete...
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz)
Životopis zasílejte na e-mail: email odstraněn Požadujeme: VŠ vzdělání tech. směru, základní orientace v oblasti strojírenství nebo elektro, znalost MS Office a základy CAD modelování, znalost AJ...
Vašátko Jiří Ing., tel.:mobil odstraněn, e-mail: email odstraněn Náplň práce:ostraha objektukontrola vstupů a vjezdů do objektůpochůzková činnostzápisy do evidenčních knihsměnný provoz 6-18 hod.,...
Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněny v "Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 310284" na webových stránkách FS ČR zde...
vzdělání - všeobecné praktické lékařstvíprac. poměr na 1 rok, v případě dosahování dobrých pracovních výsledků převedení na dobu neurčitouosobní konakt možný po předchozí tel. domluvě - Po-Pá mezi...