První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.
Vaší hlavní náplní práce bude podpora českého i zahraničního opravárenského centra (sledování a kontrola materiálu na skladech, obchodních objednávek a materiálu od dodavatelů v systému). Budete spolupracovat s logistickým oddělení na systému objednávek, s regionálním manažery, s ETA a kontrolovat zpožděné dodávky. Součástí je také reportování, práce v Excelu a spolupráce s finančním oddělením.
Uvítáme, pokud máte:
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
email odstraněn Hledáme administrativní pracovnici do naší kanceláře v Praze 9. Určeno pouze pro OZP (invalidní důchodce). Čtvrtinový úvazek, časové úseky dle dohody (možnost docházet na 2 hodiny...
Doba určitá s možností prodloužení. V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem nebo telefonicky v době 7-15,00 hod.
Hledáme brigádnici/ka na dohodu do trafiky v Čerčanech na cca 5-8 směn v měsíci. Pracovní doba Po-Pá 6:00 - 18:00, So 7:00 - 12:00 a Ne 13:00 - 17:00. Práce vhodná pro důchodce. Brigáda je možná...
Pracovní náplň: o administrativní činnost ve spolupráci se zkušenými kolegy z oddělení, o příprava průběžných a propouštěcích zpráv dle pokynů lékaře, o objednávka léků dle potřeb oddělení pod...
Staň se součástí týmu ve skladu v Rajhradu a pomoz zajistit, že každý voňavý balíček dorazí včas!Pracovní náplňvychystávání zboží na pás pomocí skenerupráce u balicích stolů, balení zboží do...
Popis činnosti: obsluha šicích a vyšívacích, zpracování a kompletace materiálů a komponentů. Výhody : podnikové stravování - dotované závodní stravování, 25 dní dovolené. Jiné výhody: věrnostní...