Nástup možný dle domluvy
Pro naši centrálu - Servisní centrum na ulici Košinova 93 v Brně, přijmeme do pracovního týmu zástupce vedoucí zákaznického servisu / reklamačního oddělení.
Co ti můžeme nabídnout:
o zajímavou práci s možností seberealizace
o zaškolení do problematiky
o nástupní plat 47.000,-Kč
o služební vozidlo i pro soukromé využití
o příjemné pracovní prostředí v Brně - Králově Poli v nové klimatizované budově
o sympatické kolegy a fajn šéfa
o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti
o multisport kartu, slevy na firemní produkty, servis telefonů a výhodné zaměstnanecké mobilní tarify
o o víkendech budeš mít vždycky volno
o dobrou kávu na pracovišti zdarma
o možnost nástupu ihned
Co bude náplní tvojí práce:
o evidence servisních zakázek a jejich zpracování (příjem, výdej)
o komunikace se zákazníky telefonicky, e-mailem
o dohled nad reklamačními procesy, rozhodování o výsledku v případě nepřítomnosti vedoucího
o komunikace s externími partnery, přepravci, servisy a distributory
o komunikace s interním servisním oddělením a vedením firmy
o řešení individuálních zákaznických požadavků v rámci poprodejního servisu
o starost o chod zázemí centrály
o pracovní doba od pondělí do pátku od 8.00 do 17.00 hod
Očekáváme od tebe, že:
o vzdělání SŠ / VŠ
o vynikající komunikační schopnosti
o máš chuť pracovat a učit se novým věcem
o znalost legislativy, reklamačních podmínek a pravidel
o praxe na podobné pozici minimálně 1 rok
o vynikající znalost práce na PC
o pozitiní myšlení a pohled na věc
o spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
o schopnost pracovat bez chyb
V případě zájmu nás prosím kontaktuj výhradně e-mailem na email odstraněn
Na email nám pošli životopis s Tvojí fotografií a dopis proč chceš u nás pracovat.
Pokud nás Tvůj profil zaujme, budeš během jednoho týdne telefonicky kontaktován a následně pozván na osobní pohovor.
O nás Stabilní česká společnost s působností na trhu od roku 1992 v oblasti bezpečnosti a technologií.Náplň práce:Ostraha 5* hotelu v centru PrahyKomunikace s návštěvníky a zaměstnanci...
Informace:práce na pokladně,doplňování zboží,pomoc zákazníkům,informování zákazníků o nových programech společnosti Rossmann. Směny:ranní, odpolední, mezisměny a víkendy,brigáda na celý prosinec....
Prvotní informace: e-mailem: email odstraněn telefonicky:mobil odstraněn Upřesňující informace: Požadujeme dobrý zdravotní stav, odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, zručnost. Pracoviště: Magna...
PORADCE/KONZULTANT V AGENDĚ ZAM (m+ž) Hlavní náplň činnosti: " Zajišťování agendy při zprostředkování zaměstnání. Poskytování poradenství a odborných informací uchazečům o zaměstnání v oblasti...
NABÍZÍME: jistotu, stabilitu a mzdu v termínu na účtě, HPP na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné ceny na firemní výrobky, stravenkový paušál, dobré...
O nás Stabilní česká společnost s působností na trhu od roku 1992 v oblasti bezpečnosti a technologií.Náplň práce:administrativní činostaktivní řešení denních záležitostídenní komunikace s klienty...