Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně
se sídlem Pekařská 53, 602 00 Brno, IČ:mobil odstraněn
Úsek ředitele
Odbor bezpečnosti a krizového řízení
přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na poloviční úvazek na pozici
referent/referentka BOZP
jednosměnný provoz
Odbor bezpečnosti a krizového řízení zajišťuje a koordinuje oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany a krizové připravenosti FNUSA.
Nástup: dle dohody
Náplň práce:
• vyhodnocování rizik v oblasti BOZP
• vedení dokumentace BOZP včetně fyzické kontroly pracovišť
• kontroly dodržování právních a ostatních předpisů v oblasti BOZP
• tvorba a úprava vnitřních směrnic z oblasti BOZP
• sledování obecně platných právních a bezpečnostních předpisů, které se týkají problematiky BOZP
• práce s interním informačním systémem
• řešení mimořádných události v oblasti BOZP, zjišťování jejich příčin a okolností
• jednání se státními kontrolními orgány (OIP, KHS, HZS)
• zajišťování školení BOZP
• zpracování výkazů a hlášení z oblasti pracovních úrazů
• činnost požárního preventisty
Nabízíme:
• zajímavou a odpovědnou práci ve fakultní nemocnici v centru Brna;
• můžete se spolehnout na stabilní platové podmínky a férové pracovní prostředí, klademe také velký důraz na bezpečnost a zdraví na pracovišti;
• poskytneme vám 5 týdnů zasloužené dovolené a je možné využít až 3 Sick days;
• přispíváme na výborné obědy v naší jídelně. Na výběr je několik jídel
a myslíme i na vegetariány a dietáře;
• abyste se udrželi v kondici, nabízíme možnost Multisport karty za zvýhodněnou cenu, kterou využijete nejen na sport ale i relaxaci;
• přispějeme vám na penzijní připojištění a nabízíme zvýhodněné bankovní
a finanční produkty;
• pravidelně nabízíme slevy našich partnerů na krásu a zdraví, elektroniku, mobilní tarify či kulturní akce;
• těší nás váš profesní i osobní růst, proto podporujeme vzdělávání širokou nabídkou workshopů a dalších školení včetně zvýhodněných jazykových kurzů;
• možnost čerpání ze širokého portfolia benefitního systému Cafeterie – např. příspěvek na dovolenou, na vitamíny, na kulturní či sportovní aktivity, na knihy a další.
Požadujeme:
• min. střední odborné vzdělání s maturitou
• dobrou uživatelskou znalost práce s PC–MS Office (Word, Excel, PowerPoint, …)
• základní znalost AJ
Výhodou:
• zkušenosti na obdobné pozici
• odborná způsobilost k zajišťování úkolů v prevenci rizik (OZO v BOZP)
• odborná způsobilost v požární ochraně (OZO v PO)
Písemnou přihlášku, životopis s uvedením údajů o dosaženém vzdělání a dosavadní praxi a Souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte elektronicky na: email odstraněn
Kontakt pro odborné dotazy:
Ludmila Strachoňová, vedoucí OBKŘ, tel: +420 543 184 129,
e-mail: ludmila.strachonova@fnusa.cz
KONTAKT OSOBNĚ (Jindřichův Hradec, Dačice po předchozí domluvě), EMAILEM NEBO TELEFONICKY (8-17 hod) POUZE OZP POŽADAVKY: řidičský průkaz sk.B, čistý rejstřík trestů, chuť pracovat. Práce založená...
Upřesňující údaje: We are looking for a native speaker for an individual English language course on Mondays 1x per week for 90 minutes. Please let us know your time options. If you are interested,...
Pro placené vyplňování online dotazníků a anket hledáme respondenty z celé ČR ve věku 15 - 75 let. Vše je velmi jednoduché a časově nenáročné, každý týden Vám do mailové schránky zašleme několik...
Bc. Petra Budinová, tel.:mobil odstraněn, e-mail: email odstraněn Náplň práce:kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty,správa osobních daňových...
Kdo jsme? (Překlad do Ukrajinštiny níže / Нижче український переклад) Jsme úklidová firma založená třemi společníky, kteří v oboru mají za sebou více než 14 let praxe a přes 40 000 uskutečněných...
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz) výkon správy daně z nemovitých věcí, zpracování a evidence daňových tvrzenívydávání...