Náplň práce:
• Zajištění chodu recepce
• Evidence a kontrola návštěv
• Poskytování informací, přepojování hovorů
• Administrativní činnost
• Evidence a výdej karet
• Pracovní doba: 7:30 – 19:00, Po - Pá
• Trestní bezúhonnost
• Zdravotní způsobilost
• Reprezentativní vzhled
• Anglický jazyk B2
• Práce na PC
• Mzda: 178Kč/hod
• Možnost kariérního růstu
• Stabilní zaměstnání, pravidelná měsíční mzda
• Výborná dostupnost – Praha centrum
-první kontakt se zaměstnavatelem:Kristýna Došková,email odstraněn
místo výkonu práce: M. Horákové 1498, 37005 České Budějovice Požadavky: Znalost vietnamštiny výhodou; znalost asijských pokrmů a postupů přípravy Pracovní dny jsou od pondělí až neděle - turnusové...
POPIS ČINNOSTI: Úklid kancelářských prostor Co Vám můžeme nabídnout:perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnánípráci v prostředí české společnosti Pracovní doba: ranní směny Vyhrazeno pro OZP....
Martončíková Viktória, tel.:mobil odstraněn, e-mail: email odstraněn
Hlavní náplň práce:Svářeč kovů CO2Praxe svařování metodou MAGPlatný svářečský průkazZnalost čtení technických výkresůManuální zručnost a ochota učit seAktivní přístup k práci Nabízíme: o Stabilní...
Hledáme lektora/lektorku pro zabezpečení kurzu "Obchodní dovednosti a řešení konfliktů". Termíny budou upřesněny. Odpovídající praxe podmínkou. V případě zájmu pošlete, prosím, životopis na email...