poradce/konzultant dávek NSD/ poradkyně/konzultantka dávek NSD

Pracoviště:

Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Plzni

Kontaktní pracoviště Plzeň-jih a Plzeň-sever, dislokované pracoviště Plasy a Kralovice

Hlavní náplň činnosti:

  • Zajišťování veškeré agendy při poskytování dávek pomoci v hmotné nouzi včetně přijímání, zakládání a vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů včetně ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení.
  • Vedení a kompletní zpracování správního řízení v žádostech o dávky HN.
  • Provádění výplaty dávek pomoci v hmotné nouzi.
  • Přímý kontakt s žadateli o dávky pomoci v hmotné nouzi.
  • Provádění odborné poradenské činnosti pro žadatele o dávky pomoci v hmotné nouzi. Provádění místního šetření u klientů

Kvalifikační a další požadavky:

  • ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání
  • znalost Správního řádu č. 500/2004 Sb.
  • velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
  • praxe v oblasti státní správy
  • řidičský průkaz sk. B výhodou
  • práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emoční odolnost
  • samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost
  • svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost

Pracovní podmínky:

  • platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
  • pružná pracovní doba - plný úvazek
  • předpokládaný nástup březen 2025
  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu trvání MD/RD se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvek na stravování
  • příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
  • odměny k životním a pracovním výročím

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 14. února 2025 na e-mailovou adresu Kemail odstraněn.

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Vloženo: Před 8 dny
Termín:
Lokalita: Plzeň
Štítky:
Odměna: 24790 - 35770 Kč/měsíc
24790 - 35770 Kč/měsíc

Úřad práce České republiky

Kontaktní osoba: Černíková Hana Zobrazit telefon
Odpovídejte snadněji na jeden klik: